E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani



Tehnologija in 80-letna tradicija sta se združili v novem V11 Sport Rosso Mandelo, Moto Guzzi café racer

Rdeča je barva italijanskih športnih avtomobilov. In je barva, ki je vedno označevala najuspešnejše motorje v zgodovini tovarne Moto Guzzi. Modela Sport 14 in Le Mans sta bila rdeča, rdeč je bil tudi okvir slavnega V7 Sport. Vsi ti motocikli, pa so v tisith časih med motoristi vzbujali spoštovanje in zavist. Kot spomin na dolgoletno tradicijo in praznovanje 80-ega rojstnega dne ter praznovanje okrogle obletnice, ki se začne z letom 2001, so v ta namen predstavili nov V11 Sport Rosso Mandello, ki ga bodo izdelovali v specialni izvedbi in omejeni seriji. Motocikel bo predstavljal zadnji in najbolj špotni model, ki ga ta moment ponuja tovarna.

Naredili bodo samo 300 primerkov V11 Sport Rosso Mandello in vsak kupec bo prejel potrjen certifikat, motocikel pa bo plemenitila pozlačena ploščica s serijsko številko na stranskih pokrovih. To različico se bo lahko prepoznalo po zamenjanih komponentah. Večina plastičnih delov bo zamenjana z deli izdelanimi iz karbonskih vlaknen, ki pa dajo motociklu še bolj športen videz in uspešno povečuje kontrast med tradicionalnim izgledom in novimi oblikovalskimi smernicami, ki veljajo za ta čas. Iz karbona so: prednji blatnik, instrumentna plošča, dušilci izpuha,… S to zamenjavo materialov so motociklu zmanjšali maso in s tem pridobili še boljše vozne lastnosti. Da bi bil motocikel še bolj prepoznaven so mu v rdeče pobarvali okvir na katerega so vpeta nožna opirala in pokrovi glave velikega V agregata.

V11 Sport Rosso Mandello zapolnjuje vrzel za tiste ljudi, ki želijo imeti klasičen motocikel in tiste, ki želijo tehnološko evolucionaren motocikel. Motor v povezavi z novim kompaktnejšim in efikasnejšim šeststopenjskim menjalnikom (tehnologija, ki jo srečamo v Formuli 1) pa predstavljata srce tega motocikla. Takšno tehnologijo sicer srečamo v vsakem V11, toda Rosso Mandello pa ima vseeno nekaj novega - enoploščno suho hidravlično sklopko.

Da bi bilo zaviranje z V11 Sport Rosso Mandello še učinkovitejše, so mu namenili dva še lažja in efikasnejša diska. Okvir pa je ostal popolnoma nespremenjen.

TEHNIČNI PODATKI:

Motor: dvovaljni V po kotom 90° prčno - zračno hlajen, 4-taktni, 2 ventila na valj

Prostornina: 1064 ccm3

Vrtina in gib: 92 x 80 mm

Kompresija: 9,5:1

Moč: 91 KM pri 7800/min

Navor: 94 Nm pri 6000/min

Sklopka: enoploščna suha hidravlična sklopka

Menjalnik: 6-stopenjski

Posoda za gorivo: 22 l

Prednje vzmetenje: teleskopke vilice Marzocchi upside-down, O 40mm

Zadnje vzmetenje: nihajna vilica s kardanom, blažilnik WP

Prednje zavore: 2x kolut Brembo serije Oro O 320mm, 4 batne čeljusti

Zadnje zavore: kolut Brembo serije Oro O 282mm, 2 batne čeljusti

Prednje kolo: Brembo, 4,50 x 17"

Zadnje kolo: Brembo, 4,50 x 17"

Prednja pnevmatika: 120/70-17" / Bridgestone BT57

Zadnja pnevmatika: 170/60-17" / Bridgestone BT57

Dolžina: 2111 mm

Širina: 785 mm

Višina sedišča: 800 mm

Masa (suha, tovarna): 219 kg