|

Tehnologija in 80-letna tradicija sta se združili v novem V11 Sport Rosso Mandelo, Moto Guzzi
café racer
Rdeča je barva italijanskih športnih avtomobilov. In je barva, ki je
vedno označevala najuspešnejše motorje v zgodovini tovarne Moto Guzzi. Modela Sport 14 in
Le Mans sta bila rdeča, rdeč je bil tudi okvir slavnega V7 Sport. Vsi ti motocikli, pa so v
tisith časih med motoristi vzbujali spoštovanje in zavist. Kot spomin na dolgoletno
tradicijo in praznovanje 80-ega rojstnega dne ter praznovanje okrogle obletnice, ki se začne
z letom 2001, so v ta namen predstavili nov V11 Sport Rosso Mandello, ki ga bodo izdelovali v
specialni izvedbi in omejeni seriji. Motocikel bo predstavljal zadnji in najbolj špotni
model, ki ga ta moment ponuja tovarna.
Naredili bodo samo 300 primerkov V11 Sport Rosso Mandello in vsak kupec bo prejel potrjen
certifikat, motocikel pa bo plemenitila pozlačena ploščica s serijsko številko na
stranskih pokrovih. To različico se bo lahko prepoznalo po zamenjanih komponentah. Večina
plastičnih delov bo zamenjana z deli izdelanimi iz karbonskih vlaknen, ki pa dajo motociklu
še bolj športen videz in uspešno povečuje kontrast med tradicionalnim izgledom in novimi
oblikovalskimi smernicami, ki veljajo za ta čas. Iz karbona so: prednji blatnik, instrumentna
plošča, dušilci izpuha,… S to zamenjavo materialov so motociklu zmanjšali maso in s tem
pridobili še boljše vozne lastnosti. Da bi bil motocikel še bolj prepoznaven so mu v rdeče
pobarvali okvir na katerega so vpeta nožna opirala in pokrovi glave velikega V agregata.
V11 Sport Rosso Mandello zapolnjuje vrzel za tiste ljudi, ki želijo imeti klasičen motocikel
in tiste, ki želijo tehnološko evolucionaren motocikel. Motor v povezavi z novim
kompaktnejšim in efikasnejšim šeststopenjskim menjalnikom (tehnologija, ki jo srečamo v
Formuli 1) pa predstavljata srce tega motocikla. Takšno tehnologijo sicer srečamo v vsakem
V11, toda Rosso Mandello pa ima vseeno nekaj novega - enoploščno suho hidravlično sklopko.
Da bi bilo zaviranje z V11 Sport Rosso Mandello še učinkovitejše, so mu namenili dva še
lažja in efikasnejša diska. Okvir pa je ostal popolnoma nespremenjen. |
|
TEHNIČNI PODATKI:
Motor: dvovaljni V po kotom 90° prčno - zračno hlajen, 4-taktni, 2 ventila na valj
Prostornina: 1064 ccm3
Vrtina in gib: 92 x 80 mm
Kompresija: 9,5:1
Moč: 91 KM pri 7800/min
Navor: 94 Nm pri 6000/min
Sklopka: enoploščna suha hidravlična sklopka
Menjalnik: 6-stopenjski
Posoda za gorivo: 22 l
Prednje vzmetenje: teleskopke vilice Marzocchi upside-down, O 40mm
Zadnje vzmetenje: nihajna vilica s kardanom, blažilnik WP
Prednje zavore: 2x kolut Brembo serije Oro O 320mm, 4 batne čeljusti
Zadnje zavore: kolut Brembo serije Oro O 282mm, 2 batne čeljusti
Prednje kolo: Brembo, 4,50 x 17"
Zadnje kolo: Brembo, 4,50 x 17"
Prednja pnevmatika: 120/70-17" / Bridgestone BT57
Zadnja pnevmatika: 170/60-17" / Bridgestone BT57
Dolžina: 2111 mm
Širina: 785 mm
Višina sedišča: 800 mm
Masa (suha, tovarna): 219 kg
|