|
|
 |
 |
 |
|
Moto
Guzzi V11 Sport Scura
ENAJSTMETROVKA V POLNO
Tudi Moto Guzzi gre naprej.
Model V11, ki je že kar nekaj
časa prisoten na tržišču in
je marsikomu buril duhove,
je bil deležen korenitih sprememb.
In to predvsem tehničnih.
Geometrija okvirja, vpetje
motorja in zadnje nihajke,
drugačni koti sprednjih vilic
in križev, je rezultat mučnih
testiranj in iskanja zadovoljivih
rezultatov testnih voznikov.
Spremenjeno
je praktično vse. Veliko je
bilo narejeno tudi na vzmetenju,
ki je proizvod podjetja Ohlins
in je bistveni pogoj lege
in obnašanje motocikla med
vožnjo. Sedaj ima sprednje
vilice premera 43 mm, kar
mu zagotavlja dovolj trdnosti
in vodljivosti ter natančnega
delovanja. Tudi zadnji Ohlinsov
amortizer vam zagotavlja pravilno
delovanje. Tudi prenovljen
amortizer krmila pripomore
k lažjemu in natančnejšemu
upravljanju motocikla, saj
je Moto Guzzi značilen motor,
ki iz nizkih obratov sunkovito
in močno "vleče"
ter v ovinku pokaže svoj značaj
dvovaljnega agregata z giroskopskim
efektom.
|
|
Zato je vpetje motorja drugačno
kot pri predhodniku in je
sedaj onemogočeno "zvijanje"
okvirja pri grobem pospeševanju
ali pri višjih hitrostih.
Ker pa jasno nakazuje svoje
športno poslanstvo (tako po
voznih lastnostih kot po videzu);
so se inženirji odločili znižati
maso motocikla in rezultat
tega je uporaba karbonskih
elementov, ki dajejo motociklu
bolj žlahten videz. Tudi aerodinamike
so se lotili zelo resno, saj
je že iz zgodovine poznano,
da je bil Moto
Guzzi eden prvih, ki je imel
svoj lastni vetrovni tunel
za preizkuse. Tako je motorist
zaščiten pred veternimi sunki
in stabilnost motocikla pri
višjih hitrostih je zagotovljena.
Tako so v kraju Mandello del
Lario 18. Septembra 2001 predstavili
popolnoma nov motocikel. S
starim si delita le ime in
ponosno znamko. Nemški testni
vozniki so ga že dobili na
vožnje in njihovi prvi vtisi
so ohrabrujoči in navdušujoči
ter poudarjajo novo ero med
športnimi motocikli iz te
legendarne italijanske hiše
motociklov.
Povzeto
po reviji:
MOTORIST št. 33
|
| Tehnični
podatki |
| Motor: |
90o V-twin, 4-T, 2 ventila
na valj, zračno hlajen |
| Prostornina: |
1,064 ccm |
| Vrtina x gib: |
92 x80 mm |
| Kompresija: |
9.5 : 1 |
| Moč: |
67 kw 91,12 KM pri 7,800
o/min |
| Navor: |
94 Nm pri 6,000 o/min |
| Uplinjanje: |
Magneti Marelli, več
točkovni sekvenčni vbrizg |
| Vžig: |
Magneti Marelli IAW |
| Sklopka: |
Enoplaščna, suha, hidravljična
vodena |
| Menjalnik: |
6 prestav |
| Sekundarni prenos: |
Kardan |
| Rezervoar: |
22 litrov |
| Teža: |
221 kg |
| Predtek: |
29,5 stopinj |
| Medosje: |
1,490 mm |
| Mere D x Š x V: |
2,150 x 785 x 1,090
mm |
| Višina sedeža: |
800 mm |
| Vzmetenje spredaj: |
Upside-down Ohlins USD
43 mm, hod 120 mm, popolnoma
nastavljiv |
| Zadaj: |
Ohlins amortizer, hod
128 mm, popolnoma nastavljiv |
| Zavore spredaj: |
2 x 320 mm diska Brembo
ORO serije s štirimi batnimi
čeljusti |
| Zadaj: |
Enojni 220 mm Brembo
ORO disk z dvojno batno
čeljustjo |
| Pnevmatike: |
Spredaj 120/70 VB17,
zadaj 180/55 VB17 |
| Cena: |
Še ni podatka |
| Uvoznik: |
Avtoplus d.d., Koper |
|
|
|
|
 |
|
|
|
|
|
|
|
|