E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani
Moto Guzzi V11 Sport Scura

ENAJSTMETROVKA V POLNO

Tudi Moto Guzzi gre naprej. Model V11, ki je že kar nekaj časa prisoten na tržišču in je marsikomu buril duhove, je bil deležen korenitih sprememb. In to predvsem tehničnih. Geometrija okvirja, vpetje motorja in zadnje nihajke, drugačni koti sprednjih vilic in križev, je rezultat mučnih testiranj in iskanja zadovoljivih rezultatov testnih voznikov.

Spremenjeno je praktično vse. Veliko je bilo narejeno tudi na vzmetenju, ki je proizvod podjetja Ohlins in je bistveni pogoj lege in obnašanje motocikla med vožnjo. Sedaj ima sprednje vilice premera 43 mm, kar mu zagotavlja dovolj trdnosti in vodljivosti ter natančnega delovanja. Tudi zadnji Ohlinsov amortizer vam zagotavlja pravilno delovanje. Tudi prenovljen amortizer krmila pripomore k lažjemu in natančnejšemu upravljanju motocikla, saj je Moto Guzzi značilen motor, ki iz nizkih obratov sunkovito in močno "vleče" ter v ovinku pokaže svoj značaj dvovaljnega agregata z giroskopskim efektom.

Zato je vpetje motorja drugačno kot pri predhodniku in je sedaj onemogočeno "zvijanje" okvirja pri grobem pospeševanju ali pri višjih hitrostih.
Ker pa jasno nakazuje svoje športno poslanstvo (tako po voznih lastnostih kot po videzu); so se inženirji odločili znižati maso motocikla in rezultat tega je uporaba karbonskih elementov, ki dajejo motociklu bolj žlahten videz. Tudi aerodinamike so se lotili zelo resno, saj je že iz zgodovine poznano, da je bil Moto Guzzi eden prvih, ki je imel svoj lastni vetrovni tunel za preizkuse. Tako je motorist zaščiten pred veternimi sunki in stabilnost motocikla pri višjih hitrostih je zagotovljena. Tako so v kraju Mandello del Lario 18. Septembra 2001 predstavili popolnoma nov motocikel. S starim si delita le ime in ponosno znamko. Nemški testni vozniki so ga že dobili na vožnje in njihovi prvi vtisi so ohrabrujoči in navdušujoči ter poudarjajo novo ero med športnimi motocikli iz te legendarne italijanske hiše motociklov.

 

Povzeto po reviji:
MOTORIST št. 33

Tehnični podatki
Motor: 90o V-twin, 4-T, 2 ventila na valj, zračno hlajen
Prostornina: 1,064 ccm
Vrtina x gib: 92 x80 mm
Kompresija: 9.5 : 1
Moč: 67 kw 91,12 KM pri 7,800 o/min
Navor: 94 Nm pri 6,000 o/min
Uplinjanje: Magneti Marelli, več točkovni sekvenčni vbrizg
Vžig: Magneti Marelli IAW
Sklopka: Enoplaščna, suha, hidravljična vodena
Menjalnik: 6 prestav
Sekundarni prenos: Kardan
Rezervoar: 22 litrov
Teža: 221 kg
Predtek: 29,5 stopinj
Medosje: 1,490 mm
Mere D x Š x V: 2,150 x 785 x 1,090 mm
Višina sedeža: 800 mm
Vzmetenje spredaj: Upside-down Ohlins USD 43 mm, hod 120 mm, popolnoma nastavljiv
Zadaj: Ohlins amortizer, hod 128 mm, popolnoma nastavljiv
Zavore spredaj: 2 x 320 mm diska Brembo ORO serije s štirimi batnimi čeljusti
Zadaj: Enojni 220 mm Brembo ORO disk z dvojno batno čeljustjo
Pnevmatike: Spredaj 120/70 VB17, zadaj 180/55 VB17
Cena: Še ni podatka
Uvoznik: Avtoplus d.d., Koper