E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani
 

  

MOTO GUZZI STONE 1100

FAMILY FLINT STONE
Kremenčkovi vračajo udarec

Družina Moto Guzzi je bogatejša še za enega člana, ki bo upravičeno nosil titulo "nova generacija".

Napredek je na prvi pogled veliko manjši, vendar videz vara. Pod novo barvno prevleko, ki je tokrat zelo atraktivne mat barve se skrivajo spremembe, ki tega Guzzija dvigajo nad povprečje.
Samo zasnova motocikla je poznana California. Vendar pa so modifikacije, ki jih je prinesel razvoj zelo obetavne. Po naravi sem pristaš japonskih motocikliov, vendar me je ta motocikel presenetil. Pa pojdimo po vrsti: motor ima spremenjeno krmiljenje ventilov, kar doprinese k zmanjšani slišnosti in ropotu ventilov. Vztrajnik je lažji in bolj uravnotežen, zato je motocikel izgubil tipičen efekt nagibanja pri dodajanju plina in razlika v vožnji v levi ali desni ovinek ni več tako različna. Drugačna je drža voznika, saj je krmilo drugačno (bolj široko in naprej ter premer cevi je večje). Potrebno se je navaditi na visok položaj nog, ki je na začetku kar malo moteč, če imate dolge noge. Vendar vam po nekaj prevoženih kilometrih postane jasno zakaj. Geometrija in konstrukcija okvirja ter vzmetenje dopuščajo zelo globoke nagibe, kar do sedaj ni bila prav odlika Moto Guzzi motorjev. Drsanje s tačkami v ovinku je še popolnoma pod nadzorom, pa čeprav se vozite po dejanskem robu pnevmatik. Le asfalt mora biti dovolj grob.

Tudi če ste sicer grobi vozniki, vas motocikel ne bo presenetil z nenadnimi sunki, saj je krivulja podajanja moči zelo linearna. Motor iz nizkih obratov pospešuje enakomerno in zelo suvereno. Navora je za cel kamion in le pri pospeševanju iz nizkih obratih se motor odziva s tresljaji, ki so značilni za velike twine. Napredek se pozna tudi pri zavorah. Spredaj in zadaj sta kolutni in zelo dobro opravljata svoje delo. Pri močnih zaviranjih se pozna, da je spredaj le en kolut, ki malenkostno vleče motor v stran, vendar to ni moteče ali preveč izrazito. Zadnja pa je zaradi velike zaviralne moči že kar predimenzionirana. Zamera gre edino ročki sprednje zavore, ki se preveč poda in ni nastavljiva.

Nova so tudi stikala, ki so sedaj aluminijasta s prozorno lak prevleko. Merilnik je le eden za hitrost z števcem skupnih in dnevno prevoženih kilometrov. Na armaturni plošči pa najdemo še signalne svetilke stanja motorja. Oblikovno se motocikel ne razlikuje veliko od Californije, le zadnja luč je povsem svoja.
Parkirna tačka je ostala ista, kar pomeni veliko varnost pri parkiranju v vseh mogočih situacijah, le rokovanje z njo je stvar rutine. In pa če imate krajše noge je malo bolj zahteven postopek, kajti za vračanje v ležišče je potrebno malo vaje.

V grobem: ta motocikel je znamenje, da se pri Moto Guzziju stvari premikajo na bolje. Tehnično gre napredek naprej, vendar pa ostajajo zvesti svoji zasnovi in svojemu konceptu. Prinaša svežino v ponudbi in možnost za širjenje množice ljubiteljev te italijanske znamke.

    

HVALIMO:
- barvno kombinacijo,
- napredek pri motorju,
- vozne lastnosti

GRAJAMO:
- ročko prednje zavore,
- podnevi preslabo vidne kontrolne lučke (še posebej rumena pri samodejnem vklopu rezerve goriva)

TEHNIČNI PODATKI

Motor: 4T, V2, 90 stopinj, 2 ventilska tehnika

Prostornina: 1064 ccm

Moč: 74 KM (54kw) / 6.400 o/min

Uplinjanje: direktni vbrizg, sesanje fi. 40 mm

Sklopka: suha

Prenos moči: kardan (1x lomljen)

Pnevmatike
spredaj: 110/90 VB18
zadaj: 140/80 VB17

Zavore
spredaj: plavajoči Brembo disk 320 mm,
čeljust 4 batna
zadaj: 282 mm, čeljust 2 bata

Najvišja hitrost: 200 km/h

Posoda za gorivo: 19 litrov

Cena: 1.830.000,00 SIT


Bojan Črnologar