|
MOTO GUZZI STONE 1100
FAMILY FLINT STONE
Kremenčkovi vračajo udarec
Družina Moto Guzzi je bogatejša
še za enega člana, ki bo upravičeno
nosil titulo "nova generacija".
Napredek je na prvi pogled
veliko manjši, vendar videz
vara. Pod novo barvno prevleko,
ki je tokrat zelo atraktivne
mat barve se skrivajo spremembe,
ki tega Guzzija dvigajo nad
povprečje.
Samo zasnova motocikla je
poznana California. Vendar
pa so modifikacije, ki jih
je prinesel razvoj zelo obetavne.
Po naravi sem pristaš japonskih
motocikliov, vendar me je
ta motocikel presenetil. Pa
pojdimo po vrsti: motor ima
spremenjeno krmiljenje ventilov,
kar doprinese k zmanjšani
slišnosti in ropotu ventilov.
Vztrajnik je lažji in bolj
uravnotežen, zato je motocikel
izgubil tipičen efekt nagibanja
pri dodajanju plina in razlika
v vožnji v levi ali desni
ovinek ni več tako različna.
Drugačna je drža voznika,
saj je krmilo drugačno (bolj
široko in naprej ter premer
cevi je večje). Potrebno se
je navaditi na visok položaj
nog, ki je na začetku kar
malo moteč, če imate dolge
noge. Vendar vam po nekaj
prevoženih kilometrih postane
jasno zakaj. Geometrija in
konstrukcija okvirja ter vzmetenje
dopuščajo zelo globoke nagibe,
kar do sedaj ni bila prav
odlika Moto Guzzi motorjev.
Drsanje s tačkami v ovinku
je še popolnoma pod nadzorom,
pa čeprav se vozite po dejanskem
robu pnevmatik. Le asfalt
mora biti dovolj grob.
Tudi če ste sicer grobi vozniki,
vas motocikel ne bo presenetil
z nenadnimi sunki, saj je
krivulja podajanja moči zelo
linearna. Motor iz nizkih
obratov pospešuje enakomerno
in zelo suvereno. Navora je
za cel kamion in le pri pospeševanju
iz nizkih obratih se motor
odziva s tresljaji, ki so
značilni za velike twine.
Napredek se pozna tudi pri
zavorah. Spredaj in zadaj
sta kolutni in zelo dobro
opravljata svoje delo. Pri
močnih zaviranjih se pozna,
da je spredaj le en kolut,
ki malenkostno vleče motor
v stran, vendar to ni moteče
ali preveč izrazito. Zadnja
pa je zaradi velike zaviralne
moči že kar predimenzionirana.
Zamera gre edino ročki sprednje
zavore, ki se preveč poda
in ni nastavljiva.
Nova so tudi stikala, ki so
sedaj aluminijasta s prozorno
lak prevleko. Merilnik je
le eden za hitrost z števcem
skupnih in dnevno prevoženih
kilometrov. Na armaturni plošči
pa najdemo še signalne svetilke
stanja motorja. Oblikovno
se motocikel ne razlikuje
veliko od Californije, le
zadnja luč je povsem svoja.
Parkirna tačka je ostala ista,
kar pomeni veliko varnost
pri parkiranju v vseh mogočih
situacijah, le rokovanje z
njo je stvar rutine. In pa
če imate krajše noge je malo
bolj zahteven postopek, kajti
za vračanje v ležišče je potrebno
malo vaje.
V grobem: ta motocikel je
znamenje, da se pri Moto Guzziju
stvari premikajo na bolje.
Tehnično gre napredek naprej,
vendar pa ostajajo zvesti
svoji zasnovi in svojemu konceptu.
Prinaša svežino v ponudbi
in možnost za širjenje množice
ljubiteljev te italijanske
znamke.
|
|
HVALIMO:
- barvno kombinacijo,
- napredek pri motorju,
- vozne lastnosti
GRAJAMO:
- ročko prednje zavore,
- podnevi preslabo vidne kontrolne
lučke (še posebej rumena pri
samodejnem vklopu rezerve
goriva)
TEHNIČNI PODATKI
Motor: 4T, V2, 90
stopinj, 2 ventilska tehnika
Prostornina: 1064
ccm
Moč: 74 KM (54kw)
/ 6.400 o/min
Uplinjanje: direktni
vbrizg, sesanje fi. 40 mm
Sklopka: suha
Prenos moči: kardan
(1x lomljen)
Pnevmatike
spredaj: 110/90 VB18
zadaj: 140/80 VB17
Zavore
spredaj: plavajoči
Brembo disk 320 mm,
čeljust 4 batna
zadaj: 282 mm, čeljust
2 bata
Najvišja hitrost: 200
km/h
Posoda za gorivo: 19 litrov
Cena: 1.830.000,00 SIT
Bojan Črnologar


|