E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani
GHEZZI - BRIAN

To mi deli Furia

Doba pravih »street fighterjev« se je začela. Najvišja hitrost in aerodinamika so pojmi preteklosti. Sedaj je pomemben le brutalen izgled in pospešek od križišča do križišča. In če imam motor še svojo dušo, je paket popoln.

Prav v to smer je šlo podjetje Ghezz – Brian iz Misaglia v Italiji. Nastalo je leta 1995 na osnovi prijateljstva dveh motorističnih navdušencev, ki sta izdelovala dirkalne V – twin motorje. Srce teh motorjev je bil športni duh Moto Guzzija, ki je prinesel 9 zmag v 32 dirkah ter skupno zmago prvenstva v italijanskem Super Twin prvenstvu leta 1996.
To jih je pripeljalo do tega, da so pričeli izdelovati serijsko modele, ki so se zmagovito obnesli na dirkah. Ima isti okvir, preizkušen Guzzijev motor, vzmetenje in opremo, le da je prirejen za cestno uporabo.

Tako je nastal model Super Twin, ki je s pol oklepom in Ducatijevsko speljanimi izpušnimi lonci pravi dirkalnik.

Novejši model FURIA pa je trendovski »street fighter«, ki ima jasno poslanstvo. Vse je minimalizirano, z velikim agregatom in hi-tech opremo. Za amortizerje sta poskrbela Paoli in Ohlins. Za zavore sta poskrbela Ghezz in Briana in so spredaj pritrjene na zunanji obod obročev, ki pa prihajajo iz podjetja OZ Racing in so narejena strojno na CNC stroju. Torej je vsa oprema visokega razreda in to je bil tudi namen. Sprednje luči spominjajo na nov model Ducatija 999 (čeprav je Furia prišla na trg že pred Ducatijem) in so svojsten izdelek. Torej če želite čistokrvnega dvovaljnika, ki »street fightersko« parira uličnim dirkalnikom in ponuja svojevrstne užitke med vožnjo, je Furia prav za vas.

Več o tem: www.ghezzi-brian.com

Povzeto po reviji:
MOTORIST št. 42

Tehnični podatki
Motor: Moto Guzzi 90º V-twin, 4-T, 2 ventila na valj, zračno hlajen
Prostornina: 1,064 ccm
Moč: 87 KM pri 8,250 o/min
Navor: 8,2 kgm pri 3,500 o/min
Okvir: enojni jeklen z motorjem kot nosilnim delom
Kolesa: Obroči iz alu narejeni na CNC
Teža: 185 kg
Predtek: 23 stopinj, 90 mm
Medosje: 1,405 mm
Mere D x Š x V: 2,150 x 785 x 1,090 mm
Višina sedeža: 790 mm
Vzmetenje spredaj: Paoli upside-down, hidravljične nastavljive, fi 41 mm
Zadaj: Ohlins monoshock amortizer, nastavljiv
Zavore spredaj: Enojni disk 420 mm, štiri batna čeljust
Zadaj: Enojni disk 220 mm, štiri batna čeljust
Pnevmatike: Spredaj 120/60 17, zadaj 180/55 17
Hitrost: 211 km/h
Info o nakupu: Avtoplus d.d., Koper