| GHEZZI
- BRIAN
To mi deli Furia
Doba pravih »street fighterjev«
se je začela. Najvišja hitrost
in aerodinamika so pojmi preteklosti.
Sedaj je pomemben le brutalen
izgled in pospešek od križišča
do križišča. In če imam motor
še svojo dušo, je paket popoln.
Prav v to smer je šlo podjetje
Ghezz – Brian iz Misaglia
v Italiji. Nastalo je leta
1995 na osnovi prijateljstva
dveh motorističnih navdušencev,
ki sta izdelovala dirkalne
V – twin motorje. Srce teh
motorjev je bil športni duh
Moto Guzzija, ki je prinesel
9 zmag v 32 dirkah ter skupno
zmago prvenstva v italijanskem
Super Twin prvenstvu leta
1996.
To jih je pripeljalo do tega,
da so pričeli izdelovati serijsko
modele, ki so se zmagovito
obnesli na dirkah. Ima isti
okvir, preizkušen Guzzijev
motor, vzmetenje in opremo,
le da je prirejen za cestno
uporabo.
|
|
Tako
je nastal model Super Twin,
ki je s pol oklepom in Ducatijevsko
speljanimi izpušnimi lonci
pravi dirkalnik.
Novejši model FURIA pa je
trendovski »street fighter«,
ki ima jasno poslanstvo. Vse
je minimalizirano, z velikim
agregatom in hi-tech opremo.
Za amortizerje sta poskrbela
Paoli in Ohlins. Za zavore
sta poskrbela Ghezz in Briana
in so spredaj pritrjene na
zunanji obod obročev, ki pa
prihajajo iz podjetja OZ Racing
in so narejena strojno na
CNC stroju. Torej je vsa oprema
visokega razreda in to je
bil tudi namen. Sprednje luči
spominjajo na nov model Ducatija
999 (čeprav je Furia prišla
na trg že pred Ducatijem)
in so svojsten izdelek. Torej
če želite čistokrvnega dvovaljnika,
ki »street fightersko« parira
uličnim dirkalnikom in ponuja
svojevrstne užitke med vožnjo,
je Furia prav za vas.
Več o tem: www.ghezzi-brian.com
Povzeto po
reviji:
MOTORIST št. 42 |
|
Tehnični podatki |
| Motor: |
Moto Guzzi 90º
V-twin, 4-T, 2 ventila
na valj, zračno hlajen |
| Prostornina: |
1,064 ccm |
| Moč: |
87 KM pri 8,250 o/min |
| Navor: |
8,2 kgm pri 3,500 o/min |
| Okvir: |
enojni jeklen z motorjem
kot nosilnim delom |
| Kolesa: |
Obroči iz alu narejeni
na CNC |
| Teža: |
185 kg |
| Predtek: |
23 stopinj, 90 mm |
| Medosje: |
1,405 mm |
| Mere D x Š x V: |
2,150 x 785 x 1,090
mm |
| Višina sedeža: |
790 mm |
| Vzmetenje spredaj: |
Paoli upside-down,
hidravljične nastavljive,
fi 41 mm |
| Zadaj: |
Ohlins monoshock amortizer,
nastavljiv |
| Zavore spredaj: |
Enojni disk 420 mm,
štiri batna čeljust |
| Zadaj: |
Enojni disk 220 mm,
štiri batna čeljust |
| Pnevmatike: |
Spredaj 120/60 17,
zadaj 180/55 17 |
| Hitrost: |
211 km/h |
| Info o nakupu: |
Avtoplus d.d., Koper |
|