Moto
Guzzi California EV 80
FRAU LETHER
USNJENA GOSPA
Pri Moto Guzziju so se
odločili, da naredijo omejeno
serijo prav posebnih Californij.
Ker je že v osnovi "cruiser",
ga ni bilo težko opremiti
in odeti v kvalitetno rdeče
usnje. Poleg so dodali mnogo
druge opreme in rezultat tega
je zelo ličen izdelek, ki
so ga poimenovali Frau Lether
Sculped.
Motor je preizkušena Guzzijeva
tehnika, delno modificiran,
saj ima sedaj elektronski
vbrizg goriva, ki naj bi poskrbel
za mirno in v vseh pogojih
nadzorovano delovanje. Temu
pripomore tudi nov elektronski
vžig znamke Magneti Marelli.
Ker je motocikel narejen v
okviru 80. Obletnice Moto
Guzzija, je temu primerno
narejen v omejeni seriji z
izbrano opremo. Že na prvi
pogled se motor razlikuje
od ostalih, saj je izdelan
samo v rdeči barvi (Red Vintage)
in ima veliko usnjene opreme.
Sedež je oblečen v rdeče usnje,
ki mu daje svojo žlahtnost
in prav tako blazinica naslona
za sopotnico. Stranska kovčka
sta iz kvalitetnega usnja,
tudi ročke in ročice (!!!)
zavore ter sklopke so odeti
v rdeče usnje. Prav tako ključ.
Poleg dobite tudi PVC pregrinjala
za sedež, naslon in stranska
kovčka, če vas ujame neurje
in ne želite imeti mokro usnje.
|
|
Po naročilu
lahko dobite tudi "top
case", kovček, ki je
narejen prav za ta model,
saj je plastičen in ima naslonjalo
za sopotnico prav tako iz
rdečega usnja. Zelo lično.
Tudi rezervoar ima po sredini
kromiran trak, ki je pri ostalih
modelih lakiran.
Nova je parkirna tačka in
kar je zelo pomembno, prednja
luč je nova in ima boljšo
svetilnost. Sprednja maska
je po vzoru motociklov izpred
dvajsetih let. Torej, motor
ima svoj obraz in kot bi dejali
stari Guzzisti, ima dušo.
Veliko delov po motorju je
kromiranih, tudi lok za zaščito
motornih valjev v primeru
padca. Le-ta nosi vetrno zaščito
za noge, ki je prav tako v
stilu celotnega motocikla
in se mu poda.
Zakaj Poltrona Frau? Dve oznaki
"Made in Italy"
sta združili svoje moči in
prav za 80. Obletnico Moto
Guzzi motociklov naredili
izdelek, ki je obema v ponos.
Poltrona Frau je italijansko
prestižno podjetje, ki ima
zelo dolgo tradicijo nekje
od leta 1912 in je zelo cenjeno
na področju oblikovalskih
dosežkov.
Materiali, ki so jih uporabili
za izdelavo prej omenjenih
delov, so bili dolgo testirani
in izpostavljeni tako -40
kot +100 stopinjam Celzija.
Tako je motor kot celota narejen
"za vedno". Ali
kot bi dejali pri Guzziju,
za naslednjih 80 let. Pa srečno.
|
| Motor: |
90o V-twin, 4-T, 2 ventila
po glavi |
| Prostornina: |
1,064 ccm |
| Vrtina x gib: |
92 x80 mm |
| Kompresija: |
9.5 : 1 |
| Moč: |
54 kw 74 KM pri 6,400
o/min |
| Navor: |
94 Nm pri 5,000 o/min |
| Uplinjanje: |
Magneti Marelli, več
točkovni sekvenčni vbrizg |
| Vžig: |
Magneti Marelli IAW |
| Sklopka: |
Dvojni disk, suha |
| Menjalnik: |
5 prestav |
| Sekundarni prenos: |
Kardan |
| Rezervoar: |
19 litrov |
| Predtek: |
29,5 stopinj |
| Medosje: |
1,560 mm |
| Mere D x Š x V: |
2,380 x 815 x 1,150
mm |
| Višina sedeža: |
780 mm |
| Vzmetenje spredaj: |
45 mm Marzocchi nastavljive
vilice, hod 140 mm |
| Zadaj: |
Nihajna roka z dvema
amortizerjema, hod 96
mm |
| Zavore spredaj: |
Integralni sistem, dva
320 mm diska Brembo ORO
serije s štirimi batnimi
čeljusti |
| Zadaj: |
Enojni 282 mm Brembo
ORO disk z dvojno batno
čeljustjo |
| Pnevmatike: |
Spredaj 110/90 VB18,
zadaj 150/70 VB17 |
| Cena: |
Še ni podatka |
| Uvoznik: |
Avtoplus d.d., Koper |
|