E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani
Moto Guzzi Breva V 750 i.e.


750 KUBIČNI NAGEC

V Italijanski tovarni »Mandello del Lario« je zavel nov veter. Ime BREVA je ime vetra, ki piha preko jezera Como, kjer ima Moto Guzzi svoj sedež.

Po predhodnih modelih V35 in V50 v letih 1980, ko je tovarna širila svojo ponudbo tudi za neizkušene motoriste, je danes ponovno prelomnica. Nova oblika, nova tehnika, preizkušen ustroj in kup modelne elektronike, ki nadzoruje delovanje motorja.

Breva optično združuje tako klasično kot moderno oblikovno smernico, ki ji ni mar trenutnih in vsako leto menjajočih stilov. Minimalen sprednji vizir, spodnji spojler in tri kraki kolesni obroči poudarjajo športni karakter. Naj se vozite v mestnem jedru ali pa na daljših potovanjih, Guzzijev šarm bo vednopoleg. Nezmotljivi V2 ima dušo in to vedo vsi Guzzijevi lastniki.

Nekaj so morali narediti. In prvi korak je bil seveda prenova 750 ccm motorja kateremu so dodali elektronski vbrizg in kompleten nadzor delovanja. Potrebna je bila le še všečna oblika in nezahtevnost med vožnjo, kar so pridobili z vzmetenjem in pozicijo – držo samega voznika. Smernice nadaljnjega razvoja smo videli z modeli Griso in MGS-01, ki ju bomo podrobneje še predstavili.

Breva je zapolnila tržno nišo lahkih in enostavnih motociklov, srednjega razreda po prostornini. S svojimi 182 kg in močjo 35 kw (48 km), ter vsemi lastnostmi pravega dvovaljnika z navorom 55 Nm je alternativa za marsikaterega voznika. Pa naj si bo začetnik morda tudi dama (prav na te Guzzi najbolj cilja) ali pa poznavalec, ki mu ni do ultra športnih nagibov in ležanja na motorju. Vedno več je voznikov, ki zahtevajo enostavnost uporabe, vzdrževanja, ne previsokih nabavnih cen in s tem povezanih vsakoletnih prispevkov ter še sprejemljivo udobje v dvoje.

Vzmetenje so prepustili poznani hiši Marzocchi. Spredaj imamo klasične hidravljične vilice premera 40 mm in hoda 130mm. Ker je kot vpetja vilic v okvir 27,5 stopinj je narava motocikla bolj smeri touring (pri višjih hitrostih je vožnja mirnejša, zanemarljivo pa izgubimo del manevrskih spodobnosti v mestu). zadaj sta nameščena dva blažilnika, katerim lahko nastavljamo prednapetost vzmeti za različne obremenitve in pogoje vožnje.
Za zaviranje skrbijo zavore Brembo iz »Gold Serie« (zlate serije). Spredaj je enojni disk premera 320 mm štiribatno čeljustjo in zadaj 260 mm disk z eno batno čeljustjo.

Izpušni sistem je dvojni (dva izpušna lonca povezana s kompenzacijsko cevjo) in ima vgrajen katalizator zato v kombinaciji z direktnim vbrizgom goriva presega normative Euro 2. Motor ima veliko izboljšav naprav tistim, ki so ga vgrajevali v Californio 750. Višja je kompresija, novi so bati s posebno prevleko za daljšo življenjsko dobo in drugačnimi obročki. Spremenjena je odmična gred in krmiljenje ventilov. Tudi menjalnik je bil deležen sprememb, saj je selektor prestav spremenjen in je menjalnik sedaj bolj tekoče delujoč in natančnejši.

V bližnji prihodnosti bo Moto Guzzi vgrajeval elektro podpore za prestavljanje. To je sistem prenesen iz F1 in v tovarni se testni motorji že veselo vozijo in testirajo (ena tipka za višjo in ena tipka za nižjo prestavo, z avtomatskim odmikanjem sklopke).

Sekundarni prenos je tipični Guzzi. Kardan za čim manjše vzdrževanje s svojimi dobrimi in slabimi lastnostmi. Sicer pa, ko se ga privadite, več ne opazite razlike in vožnja zna biti le še brezskrbni užitek. Breva »svež veter« je že pri nas in kmalu bomo naredili tudi prve kilometre. Do takrat pa lep pozdrav.

Tehnični podatki

Motor 90° V-twin, 4-T, 4 ventili na valj, zračno hlajen
Prostornina 744 ccm
Moč 35 kw 48 KM pri 6,800 o/min
Navor 54,7 Nm pri 3,600 o/min
Uplinjanje direktni vbrizg
Sklopka Enoplaščna, suha
Menjalnik 5 prestav
Sekundarni prenos Kardan
Rezervoar 17 litrov
Teža 182 kg
Predtek 27,5 stopinj / 109 mm
Medosje 1,449 mm
Mere D x Š x V 2,170 x 720 x 1,190 mm
Višina sedeža 790 mm
Pnevmatike Spredaj 110/70 VB17, zadaj 130/80 VB17
Cena Še ni podatka
Uvoznik Avtoplus d.d., Koper

Povzeto po reviji:
MOTORIST št. 45