|
750 KUBIČNI NAGEC
V Italijanski tovarni
»Mandello del Lario« je zavel
nov veter. Ime BREVA je ime
vetra, ki piha preko jezera
Como, kjer ima Moto Guzzi
svoj sedež.
Po predhodnih modelih V35
in V50 v letih 1980, ko je
tovarna širila svojo ponudbo
tudi za neizkušene motoriste,
je danes ponovno prelomnica.
Nova oblika, nova tehnika,
preizkušen ustroj in kup modelne
elektronike, ki nadzoruje
delovanje motorja.
Breva optično združuje tako
klasično kot moderno oblikovno
smernico, ki ji ni mar trenutnih
in vsako leto menjajočih stilov.
Minimalen sprednji vizir,
spodnji spojler in tri kraki
kolesni obroči poudarjajo
športni karakter. Naj se vozite
v mestnem jedru ali pa na
daljših potovanjih, Guzzijev
šarm bo vednopoleg. Nezmotljivi
V2 ima dušo in to vedo vsi
Guzzijevi lastniki.
Nekaj so morali narediti.
In prvi korak je bil seveda
prenova 750 ccm motorja kateremu
so dodali elektronski vbrizg
in kompleten nadzor delovanja.
Potrebna je bila le še všečna
oblika in nezahtevnost med
vožnjo, kar so pridobili z
vzmetenjem in pozicijo – držo
samega voznika. Smernice nadaljnjega
razvoja smo videli z modeli
Griso in MGS-01, ki ju bomo
podrobneje še predstavili.
Breva je zapolnila tržno nišo
lahkih in enostavnih motociklov,
srednjega razreda po prostornini.
S svojimi 182 kg in močjo
35 kw (48 km), ter vsemi lastnostmi
pravega dvovaljnika z navorom
55 Nm je alternativa za marsikaterega
voznika. Pa naj si bo začetnik
morda tudi dama (prav na te
Guzzi najbolj cilja) ali pa
poznavalec, ki mu ni do ultra
športnih nagibov in ležanja
na motorju. Vedno več je voznikov,
ki zahtevajo enostavnost uporabe,
vzdrževanja, ne previsokih
nabavnih cen in s tem povezanih
vsakoletnih prispevkov ter
še sprejemljivo udobje v dvoje.
Vzmetenje so prepustili poznani
hiši Marzocchi. Spredaj imamo
klasične hidravljične vilice
premera 40 mm in hoda 130mm.
Ker je kot vpetja vilic v
okvir 27,5 stopinj je narava
motocikla bolj smeri touring
(pri višjih hitrostih je vožnja
mirnejša, zanemarljivo pa
izgubimo del manevrskih spodobnosti
v mestu). zadaj sta nameščena
dva blažilnika, katerim lahko
nastavljamo prednapetost vzmeti
za različne obremenitve in
pogoje vožnje.
Za zaviranje skrbijo zavore
Brembo iz »Gold Serie« (zlate
serije). Spredaj je enojni
disk premera 320 mm štiribatno
čeljustjo in zadaj 260 mm
disk z eno batno čeljustjo.
|
|
Izpušni
sistem je dvojni (dva izpušna
lonca povezana s kompenzacijsko
cevjo) in ima vgrajen katalizator
zato v kombinaciji z direktnim
vbrizgom goriva presega normative
Euro 2. Motor ima veliko izboljšav
naprav tistim, ki so ga vgrajevali
v Californio 750. Višja je kompresija,
novi so bati s posebno prevleko
za daljšo življenjsko dobo in
drugačnimi obročki. Spremenjena
je odmična gred in krmiljenje
ventilov. Tudi menjalnik je
bil deležen sprememb, saj je
selektor prestav spremenjen
in je menjalnik sedaj bolj tekoče
delujoč in natančnejši.
V bližnji prihodnosti bo Moto
Guzzi vgrajeval elektro podpore
za prestavljanje. To je sistem
prenesen iz F1 in v tovarni
se testni motorji že veselo
vozijo in testirajo (ena tipka
za višjo in ena tipka za nižjo
prestavo, z avtomatskim odmikanjem
sklopke).
Sekundarni prenos je tipični
Guzzi. Kardan za čim manjše
vzdrževanje s svojimi dobrimi
in slabimi lastnostmi. Sicer
pa, ko se ga privadite, več
ne opazite razlike in vožnja
zna biti le še brezskrbni užitek.
Breva »svež veter« je že pri
nas in kmalu bomo naredili tudi
prve kilometre. Do takrat pa
lep pozdrav.
Tehnični podatki
| Motor |
90° V-twin,
4-T, 4 ventili na valj,
zračno hlajen |
| Prostornina |
744 ccm |
| Moč |
35 kw 48 KM
pri 6,800 o/min |
| Navor |
54,7 Nm pri
3,600 o/min |
| Uplinjanje |
direktni vbrizg |
| Sklopka |
Enoplaščna,
suha |
| Menjalnik |
5 prestav |
| Sekundarni prenos |
Kardan |
| Rezervoar |
17 litrov |
| Teža |
182 kg |
| Predtek |
27,5 stopinj
/ 109 mm |
| Medosje |
1,449 mm |
| Mere D x Š x V |
2,170 x 720
x 1,190 mm |
| Višina sedeža |
790 mm |
| Pnevmatike |
Spredaj 110/70
VB17, zadaj 130/80 VB17 |
| Cena |
Še ni podatka |
| Uvoznik |
Avtoplus d.d.,
Koper |
Povzeto po reviji:
MOTORIST št. 45
|