| Avtor: motosvet.com |
Kategorija: Testi
Objavljeno: 21. december
2001 |
GSX-R1000?
Mah ne, raje bi imel V11 Le
Mansa...
Čaki čaki, a sem res pravkar
izjavil tole? Mogoče se staram,
a v zadnjem tednu, ko sem
skakal iz GSX-R1000 na Harleyevega
Sportsterja in nazaj na tega
novega Guzzija, so se moje
misli iz dneva v dan vedno
bolj osredotočale na italijana
kot na motocikel, ki bi ga
od omenjene trojice najraje
kupil zase.
Zakaj?
Ker je drugačen. A to zna
vplivati na ciničnega starega
testerja bolj kot na mladega
speedo-manijaka. A vseeno:
v svetu športnih klonov je
V11 Le Mans osvežujoče karizmatičen.
Guzzi je ustavil Le Mansa
pred nekaj leti in ga prepustil
krempljem Matilde, da bi naredil
prostor za (takrat) nove 8-ventiljnike.
A prodaja je bila bedno nizka
in lansko leto je Guzzija
kupila Aprilia, da bi pozabljeno
italjansko znamko obudila
k življenju.
 |
V11 Le Mans je prvi
od "nove vrste".
V bistvu gre za predelanega
V11 Sport z obilnim
pol-oklepom, predelanim
vzmetenjem in spremembami
drobnih detajlov, s
katerimi Aprilia upa,
da bo eliminirala malenkostne
probleme, ki so mučile
skorajda vse zadnje
Guzzije.
"Jezdni"
položaj je dosti boljši
kot na zadnjem športnem
Guzziju, ki sem ga vozil.
Belanca je ravno prav
široka, stopalke ne
previsoko, razkorak
pa ravno pravšenj za
komfort pri visokih
hitrostih (zgodba pri
nizkih hitrostih je
drugačna). Drža na motorju,
ki spominja na U-položaj
japonskih dirkalnikov,
voznika tega motocikla
takoj naredi posebnega.
Potem je tukaj agregat.
Črn, naguban twin, z
dvema ventiloma na valj,
se ne zdi več tako hudo
"navorast".
Ne moreš obstati v najvišji
prestavi in se zanašati
na plin. A pospeševanje
je urno in živahno v
nižjih prestavah - torej
je V11 Le Mans veliki
twin, ki rad nabija
vrtljaje.
|
Aprilia
je (pametno) obdržala storitve
človeka, ki pri Guzziju izbira
prestavna razmerja. 160km/h
je tako neutrudljivo, da bi
prisegel, da voziš 140. Hitrost
preide v kri in (pre)hitro
se navadiš na (pre)hitro vožnjo.
Dolga šasija je trda kot kamen
do dvakratne zakonsko dovoljene
hitrosti.
Zaprti ovinki predstavljajo
malo več dela. Preden zapelješ
v zavoj moraš imeti izbrano
pravo prestavo in ustrezno
hitrost. Linije na polovici
poti nikakor ne boste mogli
popravit: V11 zahteva PRAVILNO
vožnjo, za kar nas nagradi
z izredno lahkotnostjo premetavanja
226kg teže sem ter tja.
 |
Glede performans sem
prepričan, da bi Le
Mansa Honda Hornet pustila
zadaj. A stvar danes
je, da ni motocikel
tisti, ki spusti plin
pri 180 km/h, ampak
sem to jaz. Tudi z GSX-R1000
bi vozil z enako hitrostjo
kot z V11.
In s tem se vrnemo
na začetek. Takrat ko
nehate meriti ZABAVO
s podatki o hitrosti
v ovinku, G-sili, pospeški
do 100km/h in časih
na dirkališču, Suzuki
GSX-R1000 hitro izgubi
prednost. Tisto, kar
me več kot le zadovolji
pri motorjih kot je
tale Guzzijev V11, je
težje definirati kot
navesti le nekaj suhoparnih
številk. Mogoče bi ga
vi sovražili. A po drugi
strani spet...
|
Več o Moto Guzzi V11 Le Mans
- Tehnični
podatki
- Galerija
Vam
je zadeva všeč?
Ride'n'Bike, 2001, prevedeno
& prirejeno by Noise Data
|