E-mail
Novice Povezave Vpis v klub Guzzi oglasnik Guzzi Trgovina Moto Guzzi forum Člani


IMOT 2004


Pomladansko prebujanje

Motoristična sezona se je začela! Kako to vem? Preprosto. Zapeljali smo se v Munchen in si ogledali pomladanski sejem motoristične opreme.


Sejem IMOT se deli na spomladanskega, ki je namenjen prodaji motoristične opreme in na jesenskega, na katerem tovarne predstavijo nove modele motorjev. Jeseni je bolj zanimivo za novinarje in za ljubitelje novosti, ki se bodo spomladi ozirali za novim motorjem. Spomladanski sejem pa je namenjen tistim motoristom, ki hočejo kupiti kos motorističnega oblačila po znižani ceni.


Letošnji sejem so odprli v petek 20. februarja in je trajal do nedelje. Člani Moto Guzzi kluba Slovenija smo se tja odpravili že v petek, da česa ne bi zmanjkalo. Poleg našega avtobusa se je na isto pot podal avtobus s člani Motosveta in še nekaj drugih. Ko smo se sprehajali po razstaviščnih halah smo slišali slovensko besedo enako pogosto kot nemško. V pivnici, kjer so nemške točajke nespretno točile kvasno pivo pa je bila slovenščina v večini.



 

 

Nemški motoristični trg je poleg italijanskega eden največji v Evropi. Nemci se vozijo pozimi in poleti in na še tako odmaknjenem koščku našega planeta srečaš kakšnega. Zato ne preseneča, da je tudi trg z motoristično opremo dobro razvit. Spomladi se morajo trgovci znebiti lanskih zalog, ker bi sicer letos morali ponovno plačati DDV. To pa je zelo pripravno za motoriste, ki hočejo poceni priti do opreme in jih ne moti, če kupijo lanski model.

Na sejmu so se pojavile vse največje firme, po katerih katalogih radi brskajo slovenski motoristi in primerjajo cene. Suknjiči, hlače in čelade so bile precej cenejše kot v katalogu. Cele košare rokavic, od najcenejših do kvalitetnih, so čakale kupce. Motorist se težko upre, da ne bi kupil dobrih rokavic po deset evrov in komaj sem se zadržal, da nisem kupil enega para, čeprav jih imam doma že nekaj. Tudi če bi hotel nove škornje, ne bi bil v zadregi.


Stojnice proizvajalcev motorjev so se v trumi motoristov kar nekako izgubile. Zastopniki niso postregli z velikimi novostmi. Motoristi so lahko zajahali motor, ki jim je bil všeč, to pa je bilo tudi vse. Na stojnicah ni bilo veliko propagandnega materiala, hostese in uslužbenci pa so bili oblečeno čisto vsakdanje. Nemškim prodajalcem manjka domišljije in živahnosti, da bi stojnice napravili zanimive. Zgledujejo se po načelu - kar vidiš je tisto kar dobiš.


Prepričanega pač nima smisla prepričevati, mar ne?

Tekst in fotografije: Uroš Blažko



 

 

Mojstri so na stojnicah demonstrirali kako popraviš, kar si na enem od ovinkov razbil

 

Čeprav je čoper komaj uporaben se za tako obliko mnogi motoristi še vedno navdušujejo

 

So motoristi vitezi ali kavboji? Po tem BMW-ju sodeč gre Evropa v Ameriko

 

 

S temle bi se mogoče celo dalo voziti, ampak kaj, ko pa je ostalo še toliko dela!

 

Je bolje da se motor dobro vidi ali sliši? Če si prehiter ne bo nihče opazil okraskov

 

 

 

 

Pri taki množici čelad velja ohraniti hladno glavo in izbrati najboljšo

 

Irhaste hlače za motor? Z dolgimi hlačnicami se voziš, s kratkimi pa maširaš

 

Člani Moto guzzi kluba Slovenija so se med stojnicami kar naprej srečevali